موارد مهم در طراحی سایت تجاری
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
موارد مهم در طراحی سایت تجاری
پنج شنبه 8 آبان 1399 ساعت 3:31 | بازدید : 52 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

موارد مهم در طراحی سایت تجاری

موردی که در طراحی سایت تجاری حائز اهمیت است ساختار قالب و طراحی گرافیکی مناسب وب سایت و همچنین چیدمان صحیح بخش های مختلف سایت، و نیز چیدمان کالاها و طبقه بندی آنها و منوبندی حرفه ای صفحات وب سایت می باشد تا کاربران و مراجعه کنندگان به وب سایت ارتباط منسجم و درستی با آن برقرار نمایند. طراحی قالب این نوع سایت ها می بایست به گونه ای باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت با زمینه فعالیت شرکت آشنا گردد تا در صورتیکه خدمتی و یا محصولی مورد نیازش بود بتواند با ورود به سایر صفحات و یا جستجو در سایت، کالا و خدمات مورد نظر خود را بیابد و در صورت تمایل با شرکت تماس برقرار نماید. مورد مهم دیگر در وب سایت های تجاری برخورداری از محتوای غنی و قابل استفاده برای مخاطبان می باشد.
وب سایت تجاری حرفه ای

طراحی سایت تجاری بعد جدیدی از کسب و کار را برای شرکت های بازرگانی و دیگر عرصه ها ایجاد می کند. امروزه حتی داشتن بازاریابان متعدد نیز نمی تواند شما را در بالای این بازار رقابتی قرار دهد، اما طراحی سایت تجاری شما را قادر می سازد تا تمام محصولات خود را به عموم نشان دهید. این سایت را به عنوان ویترینی ۲۴ ساعته در نظر بگیرید که توضیحات، تصاویر، نظرسنجی و … در آن به عنوان بازاریابان شما عمل می کنند.

محتوای وب سایت

مهمترین موردی که برای سایت های تبلیغاتی و تجاری اهمیت دارد آن است که این نوع سایت ها می بایست محتوای کافی برای ارائه داشته باشد. معمولا شرکت ها اهمیت بسیار کمی به تولید محتوای خود می دهند و همین مسئله اثر بخشی وب سایت را پایین می آورد. اطلاعات کافی می بایست در وب سایت وجود داشته باشد تا کاربر با نحوه ارائه خدمات و محصولات توسط شرکت بیشتر آشنا گردد.

برخی ویژگی های سایت های تجاری

معرفي بنگاه و یاشرکت تجاری و هيات مديره
معرفي محصولات توليدي و نحوه ي استفاده از هر محصول
دسته بندی محصولات
زیر سایت برای بنگاه های تجاری با وسعت کالای زیاد
فروش آنلاين محصولات
معرفي نمايندگي هاي خدمات پس از فروش
ماژول نظرسنجي كاربران درباره محصولات خريداري شده
کاتالوگ محصولات بنگاه تجاری
ارائه سرویس پشتیبانی به مشتریان از طریق سایت
طراحی چند زبانه سایت برای ارتباط با کشور های دیگر
سئو قدرتمند برای رتبه های بهتر در گوگل
ماژول خبرنامه با امکان ایجاد Rssاز اخبار تولید شده

مهم ترین مزیت طراحی سایت تجاری شکستن محدودیت جغرافیایی است و بنگاه های تجاری میتوانند در سطح بین المللی به فعالیت تجاری بپردازند.

ظاهر و اهمیت آن در ساخت سایت تجاری

اولین چیزی که از یک وب سایت می بینیم ظاهر آن است. اگر ظاهر سایت بتواند مخاطب را جذب کند آن گاه می توانیم امیدوار باشیم که او به کیفیت بالای محصولات و خدمات مان توجه کند. مانند دیگر وب سایت ها در طراحی سایت شرکت تجاری هم ظاهر حرفه ای بسیار مهم است. کارشناسان ما در راستین وب با تجربه بالا و تسلط به اصول روز علم گرافیک، ظاهری مختص فعالیت تان برای سایت شما طراحی می کنند که مخاطب را به سمت شما جذب می کند.

 

بازاریابی تجاری

به شرکای تجاری خود کمک کنید که بیشتر بفروشند

زمانی که می‌خواهید بر روی خرده فروشان، عمده فروشان و یا توزیع کنندگان پیروز شوید، یک استراتژی روشن همه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. ما با شما هم‌کاری می‌کنیم تا برنامه‌ای برای برنده شدن، حفظ و رشد حمایت تجاری در طول مدت طولانی ایجاد کنیم.

شما می‌توانید در مورد پشتیبانی تبلیغ، نقطه فروش مواد، مشوق‌های فروش و یک بسته آموزشی فروش تصمیم بگیرید. و یا ممکن است بر نمایشگاه‌ها تمرکز کنید که در آن‌ها می‌ایستد و ظاهر می‌شود. مشتریان ما به ما اطمینان می‌دهند که یک راه‌حل گام‌به‌گام را فراهم کنیم. ما اعتبار خود را می‌سازیم و طرح‌هایی برای کسب اطمینان از رشد شراکت جدید ایجاد می‌کنیم.

منبع

https://www.marketingzone.co.uk/design-agency-hertfordshire/trade-marketing/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 51
:: بازدید ماه : 414
:: بازدید سال : 587
:: بازدید کلی : 797